Abonneren
Home
Restaurant
Hotel
Café
Personeel
fastservice
Horecatrends 2022
Ondernemerstips
Terras
Interieur
Corona
Keuken
Starter
Lekker
GaultMillau
Michelin
Terras top 100
Terras Kickstart
Bier
Koffie
Catering
Productintroducties
Over Misset Horeca
Nieuwsbrieven
Vacatures
Partners
Events
Digitaal magazine
  • Over Misset Horeca
  • Nieuwsbrieven
  • Vacatures
  • Partners
  • Events
  • Digitaal magazine
    • Home
    • Restaurant
    • Hotel
    • Café
    • Personeel
    • fastservice
    • Meer thema's...
      • Horecatrends 2022
      • Ondernemerstips
      • Terras
      • Interieur
      • Corona
      • Keuken
      • Starter
      • Lekker
      • GaultMillau
      • Michelin
      • Terras top 100
      • Terras Kickstart
      • Bier
      • Koffie
      • Catering
      • Productintroducties

    Bier

    fotoreportageRestaurant

    Graansilo Eten & Drinken: bierrestaurant zonder menukaart

    Met Graansilo Eten & Drinken is Groningen een bijzonder bierrestaurant rijker. De Maripaan Groep stripte het pand, maar oude elementen van de silo...
    Graansilo Eten & Drinken: bierrestaurant zonder menukaart
    NieuwsCafé

    Café moet 2000 bier per maand extra verkopen voor energierekening

    Caféhouders krijgen te maken met torenhoge rekeningen. Energiebedrijf Zonneplan becijferde dat een café met de actuele energieprijzen op jaarbasis...
    Café moet 2000 bier per maand extra verkopen voor energierekening
    NieuwsCafé

    Grolsch: geen WK-campagnes door mensenrechtensituatie Qatar

    Onder meer vanwege de mensenrechtensituatie in Qatar zal Grolsch rond het WK Voetbal geen marketingcampagne met betrekking tot het event voeren.
    Grolsch: geen WK-campagnes door mensenrechtensituatie Qatar
    ArtikelHoreca
    gesponsord

    Grolsch wil mensen verbinden met nieuwe campagne

    ‘Tijd voor Elkaar, Tijd voor Grolsch’. Deze nieuwe campagne die bierbrouwer Grolsch lanceert is gericht op het menselijke contact, op betekenisvolle...
    Grolsch wil mensen verbinden met nieuwe campagne
    NieuwsCafé

    Ruim 250 verschillende bieren op Nederlands Bierproeffestival

    Tijdens het Nederlands Bierproeffestival bieden zo'n vijftig Nederlandse brouwerijen drie dagen lang ruim 250 bieren in Den Haag.
    Ruim 250 verschillende bieren op Nederlands Bierproeffestival
    NieuwsCafé

    AB InBev verkoopt meer bier, maar winst daalt 'door Rusland'

    AB InBev is er net als Heineken en Carlsberg in geslaagd om in de eerste maanden van dit jaar meer bier te verkopen tegen hogere prijzen.
    AB InBev verkoopt meer bier, maar winst daalt 'door Rusland'
    NieuwsCafé

    Broos herstel bierverkopen in eerste kwartaal 2022

    De totale bierverkopen zijn in het eerste kwartaal van 2022 weer terug op het niveau van het eerste kwartaal van het pre-coronajaar 2019.
    Broos herstel bierverkopen in eerste kwartaal 2022
    NieuwsCafé

    Jopen komt met eigen horecaconcept op tien locaties

    Bierbrouwer Jopen en TBMarkus gaan een eigen horecaconcept ontwikkelen. In 2026 moeten er tien grote locaties zijn in de top 10 grote steden.
    Jopen komt met eigen horecaconcept op tien locaties
    NieuwsCafé

    Carlsberg verkoopt meer bier tegen hogere prijzen

    Carlsberg zag de omzet in het eerste kwartaal stijgen. Dat kwam mede door prijsverhogingen om hogere kosten af te wentelen op consumenten.
    Carlsberg verkoopt meer bier tegen hogere prijzen
    NieuwsCafé

    Dutch Beer Challenge 2022: alle winnaars op een rij

    De winnaars van de Dutch Beer Challenge 2022 zijn bekendgemaakt. Een overzicht van alle 96 winnende bieren 24 categorieën.
    Dutch Beer Challenge 2022: alle winnaars op een rij
    Misset Horeca is onderdeel van VMN media. Op gebruik van deze site zijn de volgende regelingen van toepassing: Algemene Voorwaarden en Privacy en Cookie beleid | Privacy instellingen