Misset Horeca Live editie 33

Het Haagse event had wat tijd nodig om de jury te overtuigen, want wat is op het eerste gezicht nuvoor bijzonders aan deze case? Famtrips (fam=familiarization) worden wel vaker georganiseerd. Deschriftelijke presentatie van de case kon de jury niet direct overtuigen. Het beeldmateriaal op dvd lietde stemming echter omslaan. Er is sprake van een zeer moeilijke, verwende doelgroep. Omdat het event ook nog eens een heledag beslaat, is een zeer creatief programma vereist om een hoge opkomst te realiseren. Daarin zijnde Haagse ondernemers geslaagd. De zeer verzorgde uitvoering en soms verrassende invulling kreegalle lof. Als punt van kritiek gold de eenzijdige invalshoek die Den Haag al jaren hanteert in haar citymarketingen promotie. Waarom blijven hameren op het koninklijke karakter van de stad, terwijl deze stad intoenemende mate grote betekenis krijgt als vestigingsplaats van belangrijke internationale instituten?De jury vond het bijzonder dat er voor dit event op zeer hoog niveau werd samengewerkt om deurente openen die normaal gesloten blijven. Daardoor ontstond er een unieke dag. Na ampele discussiewerd besloten dit event niet met zilver maar, gelet op de andere nominaties in deze categorie en deoriginaliteit van het programma, met goud te belonen.

Dit artikel lezen?

Probeer nu ons abonnement 1 maand gratis en:

  • Krijg antwoorden op jouw belangrijkste ondernemersvragen
  • Ontvang praktische tips waar je direct mee aan de slag kunt
  • Volg de laatste trends en ontwikkelingen via onze nieuwsbrief