Reactie Therese Boer op Lekker 2010
Dit event werd door de jury unaniem als dé winnaar beschouwd. De juryleden hadden veel lof voor demanier waarop binnen dit bedrijf aan strategie gewerkt wordt en voor de mate waarin het daarbijopenstaat voor de mening van alle medewerkers. Het event heeft zichtbaar veel los gemaakt bij demedewerkers. Ze zijn met een veelheid aan ideeën gekomen op basis van de uitgezette lijnen.De persoonlijke communicatie voorafgaand aan het event werd door de jury eveneens zeer positiefbeoordeeld. Ook het gebruik van alle beschikbare communicatiemiddelen (inclusief sms) om vanuithet bedrijf één op één te kunnen communiceren met de medewerkers vond de jury een sterk punt.Hierdoor werd het bedrijf als het ware persoonlijk gemaakt voor de werknemers. Het event sloot geheel aan bij de corporate identity van het bedrijf. Dat de eigen goede doelen werdengebruikt en een presentatoren werden ingezet die daarmee worden geïdentificeerd, versterkte hetpositieve oordeel van de jury. Het event stak met kop een schouders uit boven de andere ingezondencases en dat is terug te vinden in de waarderingen.