Dynasty in Amsterdam

Na het lezen van het ingezonden formulier en het zien van de filmclip heerst er aanvankelijk enigeverwarring bij de jury. De clip gaf een heel ander beeld van het event dan de beschrijving op papier.Er waren ook een aantal vraagtekens bij de follow up van het event: is het wel alsmarketingcommunicatie instrument gebruikt? Om een beter inzicht te kunnen krijgen heeft de jury eenvertegenwoordiging van de inzender uitgenodigd om een toelichting te geven. Onbekendheid met deafzender en de (internationale) doelgroep bleken de oorzaak van de lichte verwarring. Het werd snel duidelijk dat het event goed past binnen de corporate identity van ABS. Het event wasgeraffineerd opgezet. De jury wass unaniem in haar oordeel over de zeer verzorgde en consequentdoorgevoerde stilering. Het event was bovendien zo persoonlijk van opzet dat het bijna een privé-feestwas. De jury was ook positief over de uitwerking van een aantal details. De witte kleding bijvoorbeeld,die rangen en standen deed verdwijnen en alle deelnemers ‘evenwaardig’ maakte. Het bijzondereconcept heeft ongetwijfeld bijgedragen aan de saamhorigheid en de ‘corporate pride’.