Memories of Asia in Arnhem

Met het AmsterdamDiner nieuwe stijl moest de aandacht minder op Bekende Nederlanders en meerop de aidsproblematiek gericht worden. Daar is De Grote Onderneming ten dele in geslaagd. BN-ersbleken toch weer redelijk prominent aanwezig. Om geld op te halen voor een goed doel kan de inzetvan BN-ers effectief zijn, maar de jury kon om die reden niet spreken van een creatief of gedurfdconcept. Het event week wat dat betreft ook onvoldoende af van eerdere versies van hetAmsterdamDiner. De jury was wel erg positief over de manier waarop verschillende mensen vrijwillig meewerkten aanhet event en over de emotie die het event losmaakte. Een sterk punt vond de jury het koppelen vankwantitatieve doelstellingen aan het event: meetbaar meer tafels, meer geld en het creëren van eengroter bewustzijn. De jury kon helaas niet goed beoordelen of alle gestelde targets behaald zijn.Mede omdat het event goed past binnen de corporate identity van De Grote Onderneming,honoreerde de jury deze case met een bronzen EVA.

Dit artikel lezen?

Probeer nu ons abonnement 1 maand gratis en:

  • Krijg antwoorden op jouw belangrijkste ondernemersvragen
  • Ontvang praktische tips waar je direct mee aan de slag kunt
  • Volg de laatste trends en ontwikkelingen via onze nieuwsbrief