Royal Mandarin in Hilversum
Om binnen te dringen in de vluchtige wereld van jongeren moet een concept écht aansluiten op hunleefwereld. Dat is Lever Fabergé met dit event gelukt. Het concept was sterk gelieerd aan het idioomvan de pop- en danscultuur, waar deze doelgroep zich thuis bij voelt. De jongeren voelden zich duidelijk aangesproken en beleefden Axe Pulse zoals dat door LeverFabergé was bedoeld. Het gebruik van guerrillamarketing-achtige technieken rond het event pastedaar uitstekend bij. Het feitelijke event ontwikkelde zich gaandeweg tot een vehikel voor eengrootschalig communicatie-offensief. De jury was onder de indruk van de geraffineerde manier waarop een 'underground scene' letterlijk inscène is gezet en vervolgens werd benut. Vooral de manier waarop het bedrijf zich heeft ingeleefd inde wereld van de doelgroep vond de jury doorslaggevend voor een zilveren EVA.
Dit artikel lezen?
Probeer nu ons abonnement 1 maand gratis en:
- Krijg antwoorden op jouw belangrijkste ondernemersvragen
- Ontvang praktische tips waar je direct mee aan de slag kunt
- Volg de laatste trends en ontwikkelingen via onze nieuwsbrief