Software Horeko automatisch gekoppeld met Nmbrs

Horeko biedt sinds kort een automatische koppeling met HR- en payrollplatform Nmbrs aan. De synchronisatie van de gegevens uit beide pakketten levert meer gemak, tijdswinst en inzicht op voor horecaondernemers èn horeca-administratiekantoren bij het verwerken van de salarisadministratie.
Delen:

Op verzoek van klanten die al met Nmbrs werken, is een automatische koppeling gemaakt met de softwaresystemen van Horeko. Met behulp van het (inter)nationale digitale platform Nmbrs krijgen bedrijven inzicht in de actuele HR- en salarisgegevens. Door de automatische koppeling met de systemen van Horeko, zijn geklokte en goedgekeurde uren direct te exporteren naar Nmbrs. Daarnaast is urenexport voor de salarisverwerking mogelijk.

Synchronisatie

Synchronisatie van medewerkersgegevens tussen beide pakketten, is eveneens een optie. ‘Klanten kunnen zelf aangeven hoe ze deze synchronisatie willen inrichten en welk systeem daarbij leidend is: Horeko of Nmbrs. Ze krijgen zo meer inzicht en grip op HR-  en salarisgegevens’, laat Marvin van Dongen, CEO Horeko weten.

Bij ABC Restaurants in Velp (Noord-Brabant) hebben ze sinds vorige maand de koppeling van Horeko met Nmbrs. ‘De aanleiding om dit te doen, is dat alles synchroon loopt tussen beide systemen’, laat Monique Pek, HR guest & relationsmanager van dit horecabedrijf weten. Ze is tevreden over de aanschaf en de service van Horeko: ‘Tot nu toe werkt het goed. Bij vragen over de koppeling word ik goed geholpen door de helpdesk van Horeko.’

Relevant blijven

‘Als leverancier van software-oplossingen voor de horeca ten aanzien van kostprijsberekening, menu engineering, HACCP, online roosteren en documentbeheer, willen we relevant zijn voor onze horecaklanten. Daarom spelen we steeds in op de nieuwe actualiteit met onze softwaresystemen, zo ook ten aanzien van coronamaatregelen , aldus Van Dongen.

Eerder dit jaar lanceerde de softwarespecialist voor de horeca daarom een triage-tool voor haar bestaande inkloksystemen. In het keukenmanagementsysteem bij de afvalregistratie is na de eerste lockdown meteen een schadepost ‘corona’ aangemaakt. ‘Zo is meteen inzichtelijk hoeveel die kosten bedragen.’

Via een gratis en vrijblijvende demo van 30 dagen, kunnen horecaondernemers kennis maken met deze software tools.