Misset Horeca reikt helpende hand in strijd tegen personeelstekort

De horeca draait weer. Maar wie moet die overheerlijke cappuccino serveren? Misset Horeca gaat de strijd aan tegen het enorme personeelstekort met de spectaculaire actie ‘De Horeca Draait Door’. Letterlijk dan, want #DHDD gaat vol in de aanval, op zoek naar nieuwe medewerkers!
Delen:
Misset Horeca start grote actie 'De Horeca Draait Door'

Misset Horeca inspireert en adviseert al decennia horecaondernemers en -managers met nieuws, trends, ontwikkelingen, praktische tips, reportages, én het merk faciliteert vacatures in de horeca. De succesvolle vacatureportal draait momenteel op volle toeren. Misset Horeca zet deze vacatureportal nu in om ondernemers te helpen hun huidige personeelskrapte aan te pakken.

Het CBS telde recent bijna 14.000 openstaande vacatures in de horeca. Voor de coronacrisis was er al een personeelstekort. In coronatijd is bijna een kwart van de 450.000 medewerkers uitgestroomd naar andere sectoren. Die krijg je niet zomaar terug.

Hoe werkt het?

Neem een voordelig jaarabonnement op Misset Horeca en plaats een vacature geheel gratis. Ben je al abonnee, dan krijg je maar liefst 50 procent korting!
Meld je hier aan

Nieuwe jaarabonnees plaatsen gratis vacature

Een vacature plaatsen via de actie ‘De Horeca Draait Door’ betekent gegarandeerd zichtbaarheid onder veel potentiële kandidaten. Via Facebook en Instagram, en via Google wordt enkele weken gericht campagne gevoerd om kandidaten te verleiden te solliciteren naar een baan in de horeca.

Zichtbaarheid gegarandeerd

Gericht campagne voeren betekent dat Misset Horeca online op zoek gaat naar de juiste kandidaten met uitgekiende selecties op op leeftijd, interesses en demografie (ook buiten de horeca).

Misset Horeca wil jongeren laten zien hoe gaaf het is om in de horeca te werken. Elke dag is anders. Je komt met de leukste mensen in aanraking. Nergens ter wereld leer je meer op sociaal en communicatief vlak en een horecabaan op je cv werkt altijd want: jij weet van aanpakken. De vacatureportal levert tijdens de actieperiode minimaal 300.000 views op van kandidaten in de leeftijd van 18 tot en met 25 jaar.