artikel

Cocktailrecept: MOÅ Marie bereid met nieuw wodkamerk MOA

Café 446

Influencer marketing agency IMA lanceert MOÅ: een op millennials gericht wodkamerk. Hierbij werkt het bureau samen met eeuwenoude distilleerderij Onder de Boompjes en watermerk Marie-Stella-Maris. Samen ontwikkelde ze de cocktail MAO Marie.

Cocktailrecept: MOÅ Marie bereid met nieuw wodkamerk MOA

MOÅ is een lichte wodka, natuurlijk geïnfuseerd met kaffir, gember en bergamot. IMA weet millennials al jaren te bereiken via influencer marketing. Het bureau zet haar kennis van deze doelgroep nu in om een ‘millen-
nial-merk’ te ontwikkelen. De keuze voor een wodkamerk was een bewuste.

Wodkamerk MOÅ gericht op millennials

IMA’s founding partners Emilie Tabor en Maddie Raedts. ‘We zagen een kans binnen de wodka-industrie, aangezien er momenteel geen premium wodka op de markt is die aansluit op de behoeften van millen-
nials: bewust genieten en authenticiteit. Wodka wordt door deze doelgroep verkozen boven dranken bomvol kunstmatige smaakstoffen of cocktails met veel suiker. Millennials zijn op zoek naar een drankje dat past bij hun bewuste manier van leven, zonder dat ze daarbij moeten inleveren op smaak of kwaliteit.’

MOACocktail: MOÅ Marie

Om MOÅ volledig tot zijn recht te laten komen in een cocktail werkt IMA samen met watermerk
Marie-Stella-Maris. Samen ontwikkelde ze MOÅ Marie: een verfrissende combinatie van de wodka met Marie-Stella-Maris bruiswater en een garnering van gember, munt en komkommer.

Ingrediënten
• 50 ml MOÅ wodka
• 10 ml limoensap
• 150 ml Marie-Stella-Maris bruiswater
• voor garnering: munt, gember en komkommer
• ijs

Bereiding
Doe ijsblokjes in een glas en vul het met de MOÅ wodka, de limoensap en bruiswater van Marie-Stella-
Maris. Garneer de cocktail met gember, munt en komkommer.

Reageer op dit artikel