Hotelschool The Hague
De loyaliteitsapp als ultieme gastenbinder
Loyaliteitsapps in de horeca schieten als paddenstoelen uit de grond. Hoewel het te vroeg is om van een trend te spreken, lijken ondernemers open te staan voor deze nieuwe innovatie.
Loyaliteitsapps in de horeca schieten als paddenstoelen uit de grond. Hoewel het te vroeg is om van een trend te spreken, lijken ondernemers open te staan voor deze nieuwe innovatie.
Horecaondernemer René Bogaart laat niets aan het toeval over. Ook wat betreft gastbenadering heeft de succesvolle tycoon een messcherpe strategie.
Horecatycoon René Bogaart heeft een missie: de horeca in Nederland positief op de kaart zetten. Om die ambitie waar te maken hanteert de ondernemer een paar gouden regels.
Cash is king. Dat blijkt wel uit de behoefte van horecaondernemers én gasten om met contant geld te kunnen betalen in de horeca.
Cash geld maakt comeback in horeca. Steeds meer horecazaken stoppen met pin-only. Dat constateert Brink's, dé specialist in geldbeheer en betaaloplossingen.
René Bogaart heeft in de regio Den Haag diverse horecazaken. Tijdens de Misset Horeca Terras Kickstart geeft de ondernemer een inkijkje in zijn zaken, zijn manier van ondernemen en gaat hij in op zaken als personeel, keuzes, werk-privé en natuurlijk terras: