Bilderberg door zonder Hotels & Restaurants

Bilderberg door zonder Hotels & Restaurants

Bilderberg heeft een lange fase van upgrading en vernieuwing afgesloten. Het bekende horecabedrijf heeft een geheel nieuwe corporate identity. Eén van ...

‘Het merk Bilderberg is sterk genoeg om zonder toevoeging van “Hotels & Restaurants” te worden uitgedragen. We zijn een puur Nederlands merk en willen laten zien dat we weer helemaal terug zijn op de markt’, aldus algemeen directeur Dries van der Vossen van Bilderberg.

De afsluiting van de fase van miljoeneninvesteringen in upgrading en vernieuwing is de lancering van een nieuw logo. Het nieuwe beeldmerk is stemmig, chique zwart en met een gestileerd, minimalistisch oranje kroontje. De nieuwe pay-off luidt Bilderberg. Why settle for less?

Bilderberg meldt dat het sinds de overname door Goldman Sachs en Westmont Hospitality in 2004 gezonder is dan ooit. De hotels die niet meer bij Bilderberg pasten zijn verkocht en er is 18 miljoen euro uitgetrokken in de ‘make-over’ van twaalf van de achttien overgebleven hotels. De overige zes worden begin 2007 opgeknapt.

Onderwerpen beheren

Mijn artikeloverzicht kan alleen gebruikt worden als je bent ingelogd.