Matige kijkcijfers tv-comeback Rudolph van Veen

Matige kijkcijfers tv-comeback Rudolph van Veen

De eerste tv-uitzending van de nieuwe serie van Rudolph van Veen, The Taste of Life, is bekeken door 108.000 mensen. In de eerste uitzending bezocht Van Veen Las Vegas om te berichten over culinaire wetenswaardigheden in de Amerikaanse gokstad.

Met 108.000 kijkers is sprake van een matige start. Het zijn er weliswaar duizend meer dan Make me a Supermodel, dat na The Taste of Life op Net5 kwam. Maar het zijn er flink minder dat Life & Cooking op RTL4, dat gelijktijdig werd uitgezonden. Life & Cooking trok ruim een half miljoen kijkers.

In de tweede uitzending van The Taste of Life gaat Van Veen op reis naar het Zuid-Afrikaanse Kaapstad. Deze stad is omringd door de Tafelberg, wijnvelden en de Atlantische Oceaan. Van Veen proeft van de Afrikaanse keuken en gaat op zoek naar de beste wijn uit de streek.

Van Veen maakte als tv-kok furore bij Life & Cooking. Hij kreeg hierdoor zelfs de status van BN’er. Na zijn vertrek bij het RTL-programma was het enige tijd stil rondom hem. Begin dit jaar kondigde hij een tv-comeback aan, die afgelopen weekend plaatsvond.

Zie ook