La Place richt pijlen op Azië en Midden-Oosten

La Place richt pijlen op Azië en Midden-Oosten

La Place is klaar om te gaan groeien in binnen- en buitenland. De keten richt haar pijlen onder meer op Azië en het Midden-Oosten.

De groeiplannen van La Placeworden in een interview uiteengezet door ceo Bart van den Nieuwenhof. Dit interview is opgenomen in het Misset Horeca top 100-nummer dat op 15 mei uitkomt.

Met betrekking tot de groeiplannen in het buitenland noemt hij Azië en het Midden-Oosten. 'In Europa en Noord-Amerika zijn we ook met verschillende partijen aan het praten. Ik denk dat we over twee maanden nieuws kunnen verwachten.'

Brood bakken
Ook voor Nederland bestaan er plannen. Nieuwe elementen staan op het punt om naar andere vestigingen overgebracht te worden. Het nieuwe gebak van la Place dient als voorbeeld. 'Ook zijn we bezig met huisgemaakte pasta, bakken we ons eigen brood en draaien we zelf worst', zegt Van den Nieuwenhof.

» Bekijk hier de ranglijst Horeca Top 100 2015