1,8 hectare pop-up Wintertuin voor bedrijfsevent

1,8 hectare pop-up Wintertuin voor bedrijfsevent

Een pop-up wintertuin met kerstmarkt, vuurplaatsen en meer om terug- en vooruit te blikken op het nieuwe jaar met collega's. Dat is in het kort het nieuwe initiatief van Out of Office, dat bedrijven de mogelijkheid wil bieden met collega's aan het eind van het jaar samen te komen.

Een sfeervolle Wintertuin in het groene Bussloo waar collega's rond de feestdagen samen bij kunnen komen van het thuiswerken, Zoomen en Skypen.

De Wintertuin biedt tijdens de wintermaanden alle mogelijkheden om hier invulling aan te geven: van borrelen bij het kampvuur en een kerstmarkt tot een compleet feestelijk event met winterse activiteiten.

Out of the Office ontwikkelde dit pop-up winterevent letterlijk in haar eigen achtertuin, op het voormalige sportcomplex CUPA in Bussloo.

Het bedrijf, dat teammeetings en bedrijfsevents organiseert, wil zo op een veilige manier bijdragen aan een positieve stemming in het bedrijfsleven.

Bedrijfsevent om terug- en vooruit te blikken

December en januari zijn de maanden waarin bedrijven samen met medewerkers terugkijken en zich voorbereiden op het nieuwe jaar. Omdat veel organisaties nu niet zelf de ruimte hebben of kunnen creëren om dit op een veilige manier te doen, ontwikkelde Out of the Office dit tijdelijke concept dat aan de richtlijnen van de RIVM voldoet.

Dankzij de grote buiten- en binnenruimte, de flexibele tenten en de uitgebreide keuken kunnen in de Wintertuin groepen van 15 tot 250 personen samenkomen vanaf december 2020 tot en met januari 2021.

wintertuin, bedrijfsevent

Dave Schiphorst, eigenaar van Out of the Office, werd jaren geleden bekend als bedenker en maker van de beste hamburger. Bedrijven begonnen hem destijds te bellen of hij zijn Oerburger niet op hun bedrijfsevent kon komen maken.

Vandaag de dag organiseert hij met zijn bedrijf meetings, teamactiviteiten en volwaardige events, waarbij teamversterking, verbinding en eten centraal staan. ‘Met de tijd meegaan, flexibel zijn en je richten op wat wel kan. Met de opzet van de Wintertuin hopen we bij te dragen aan een positieve stemming in het Nederlandse bedrijfsleven.’