Vanreusel schenkt twintigduizend euro aan Make-a-Wish

Vanreusel schenkt twintigduizend euro aan Make-a-Wish
Paul-Emmanuel Vanreusel overhandigt de cheque aan fondsenwerver Ilse Géron van Make-A-Wish.

Make-a-Wish is twintigduizend euro rijker dankzij Vanreusel. Op de eerste dag van de Horecava overhandigde Paul-Emmanuel Vanreusel de cheque aan fondsenwerver Ilse Géron van Make-A-Wish. Allemaal dankzij de verkoop van ruim twee miljoen XXL-frikandellen in 2019.

Hoe meer frikandellen XXL Vanreusel in 2019 aan de man bracht, des te hoger de donatie van de snackfabrikant aan Make-A-Wish zou zijn. Zevenhonderd kilometer was het doel, die afstand is ruim overschreden. Maar liefst achthonderd kilometer werd er vorig jaar verkocht. ‘Van Amsterdam naar München’, sprak Marketing Manager Maurice de Kroon met gepaste trots. Dat maal € 25,- leverde Make-A-Wish twintigduizend euro op.

Samen genieten

‘Sinds de introductie van de frikandel XXL tien jaar geleden blijft de afzet maar groeien. Sharen is helemaal in. De frikandel XXL leent zich daar prima voor. De naamsbekendheid neemt toe, deze campagne draagt daar zeker aan bij. Samen genieten en een steentje bijdragen aan een prachtig doel, dat werkt’, aldus Paul-Emmanuel Vanreusel. Dubbel goed nieuws voor Make-A-Wish: Vanreusel zet de campagne in 2020 voort.

De keuze voor Make-A-Wish is een hele bewuste voor Vanreusel. Make-a-Wish vervult de hartenwens van kinderen die vechten tegen een ernstige, soms levensbedreigende ziekte. Om ze een beetje vreugde in hun leven te schenken.

Vanreusel Make-A-Wish frikandel xxl

Naamsbekendheid vergroten via frikandel XXL

Als snackfabrikant en familiebedrijf wil Vanreusel nadrukkelijk haar maatschappelijke verantwoordelijkheid nemen. Met de actie helpt Vanreusel Make-A-wish Nederland ook om haar naamsbekendheid te vergroten. De bakjes waarin de grote frikandel wordt uitgeserveerd hebben een Make-A-Wish uitstraling. Dat betekent dat het logo per jaar meer dan twee miljoen keer zichtbaar is op consumentenniveau. Voor elke ondernemer is er een reclamepakketje beschikbaar om te laten zien dat hij of zij de campagne een warm hart toedraagt en ondersteunt.

Vanreusel: ‘Niet groots, we willen niet investeren in duur POS-materiaal. De donatie aan Make-A-Wish moet ook in 2020 zo hoog mogelijk zijn,’ gaf Maurice de Kroon aan. Speciaal voor deze mooie gelegenheid had Ilse Géron haar dochtertje Zoë meegenomen. Ze straalden. ‘Wat is er mooier dan een kind gelukkig maken? Dat is wat we met Make-A-Wish mogelijk maken.’


Onderwerpen beheren

Mijn artikeloverzicht kan alleen gebruikt worden als je bent ingelogd.