Waar voorheen het rood van de formule de boventoon voerde bij ’t Krinkelhoekje, is nu zwart dominant in de uitstraling van de zaak van Frans Loeffen. Dat is vooral aan de buitenkant goed te zien, en ook binnen biedt het restaurantgedeelte een nieuwe ervaring voor gasten. De verlichting is nieuw en aan de muur hangt een mozaïek van de zaak zoals die er vroeger uitzag.
Nieuw meubilair
De houten stoelen en vierkante tafels in het restaurantgedeelte zijn ingewisseld voor comfortabele, beklede stoelen, verschillende tafels en een lange bank tegen de muur. Ook het cafetariagedeelte heeft nieuwe zitplaatsen.
Loeffen heeft de huisstijl laten ontwerpen, met zwart, okergeel en wit als hoofdkleuren. De huisstijl van ’t Krinkelhoekje is ook doorgevoerd op de website.
Meer mensen in de zaak
De reden voor de metamorfose is simpel. ‘We willen graag dat meer mensen blijven eten in de zaak. Ik wilde een robuuste, stoere uitstraling, maar toch het warme en gezellige behouden’, aldus Loeffen.
Over ’t Krinkelhoekje
Snackbar ’t Krinkelhoekje werd in 1987 opgericht door Rinie en Yvonne Loeffen, de ouders van de huidige eigenaar. Frans Loeffen loopt van kinds af aan al in de zaak rond, en is in 2013 in de vof gekomen. Sinds 2005 waren de ondernemers aangesloten bij Kwalitaria.