Baskin-Robbins introduceert shop-in-shop en retailproducten

Baskin-Robbins introduceert shop-in-shop en retailproducten

Baskin-Robbins biedt horecaondernemers nu de mogelijkheid een shop-in-shop of verkooppunt in de eigen zaak te creëren. Daarnaast heeft de ijsketen producten voor de retail ontwikkeld.

Het bedrijf komt met 120 ml en 500 ml voorverpakte bekers ijs. Onder andere supermarkten, bioscopen, tankstations en hotels kunnen het ijs van Baskin-Robbins aan hun assortiment toevoegen.

Almere en Eindhoven

Baskin-Robbins opende eind april 2018 de eerste Nederlandse winkel in Utrecht. Daarna volgden vestigingen in Amsterdam en Tilburg. Nog in het eerste kwartaal van dit jaar opent de Amerikaanse keten de vierde en vijfde vestiging, in Almere en Eindhoven.

Logische stap

De uitrol richting retail en horeca is volgens de keten een logische vervolgstap. ‘Door het assortiment uit te breiden met ijsbekers speciaal voor de horeca en retail, kunnen we op grote schaal de fans in Nederland op een handige manier van ijs voorzien. Zo kunnen we de speciale momenten die gecreëerd worden in de Baskin-Robbins stores, ook thuis op de bank realiseren’, aldus Roberto Fava, managing director van Baskin-Robbins in Nederland.

Baskin-Robbins in Utrecht

Horecava

Voor de horeca zullen alle 31 smaken beschikbaar zijn, voor de retail zo’n 8. De keten is met een pop-up store aanwezig op de Horecava van 7 tot 10 januari, waar de Amerikaanse keten de nieuwe producten presenteert. Op de beurs zijn alle smaken te proeven.

Over Baskin-Robbins

Baskin-Robbins is ‘s werelds grootste ijsketen met een breed assortiment aan verschillende smaken en meer dan 7900 winkels in 53 landen. Tegenwoordig heeft de keten meer dan 1300 ijssmaken en bieden ze op maat gemaakte ijsjes, bevroren drankjes en ijscoupes.

Onderwerpen beheren

Mijn artikeloverzicht kan alleen gebruikt worden als je bent ingelogd.