De saus zal exclusief beschikbaar zijn op de Amsterdamse NS-Stations van 28 juli tot en met 5 augustus. ‘Op één van onze drukste dagen van het jaar kleurt de hele hoofdstad roze, dus waarom zouden we niet lekker meedoen?’, aldus Roger Bloem, marketeer Smullers.
Unieke samenwerkingen
De saus is samen met Smullers ontwikkeld in de proefkeuken van sausleverancier Oliehoorn, die Smullers ook voorziet van de reguliere frietsaus, curry en ketchup. Oliehoorn marketing manager Jeffrey Draaisma: ‘Wij geloven in unieke samenwerkingen met onze partners en vinden het geweldig dat deze roze fritessaus nu tijdens zo’n groot evenement verkocht wordt.’
Verrassend snacken
Eerder dit jaar introduceerde de formule al verschillende smaken milkshakes, zoals de milkshake pistache en salty caramel en in het verleden ontwikkelde en introduceerde Smullers snacks als de kebabsoufflé, de paellaschijf en de WKaassoufflé. ‘Snacken moet vooral lekker en leuk zijn en verrassend blijven’, zegt category manager Mike Poelman. ‘Daarom vinden wij het belangrijk om binnen elke categorie van Smullers te innoveren.’