Ondernemers krijgen podium op Horecava Limited

Ondernemers krijgen podium op Horecava Limited

Met talkshows, expertsessies, tastings, award uitreikingen, start-up pitches en masterclasses wordt het digitale event Horecava Limited ingevuld.

Bijzondere ondernemers staan in het zonnetje want juist hun verhalen bieden inspiratie in deze tijden. Op het programma staan onderwerpen als veranderend consumentengedrag, personeel, nieuwe verdienmodellen, nieuwe producten en natuurlijk de toekomst van de horeca. Met 5 podia gaat Horecava Limited op maandag 1 februari 2021 online.

Het Podium

‘Het Podium’ heeft een vol programma. Na de Marketing Breakfast Club volgt de opening onder leiding van journaliste en presentatrice Frederique de Jong. Hier worden initiatieven vanuit de actie #hartvoordehoreca in de schijnwerpers gezet. Drie talkshows getiteld ‘De Horeca Draait Door’ gaan, onder leiding van Charly van Goch en Stephanie van Oorschot, dieper in op het toekomstperspectief van de horeca. Daarnaast zijn er rondetafelgesprekken over personeel, het veranderende consumentengedrag, robotisering en voedselverspilling met o.a. Ricardo Eshuis (directeur SVH), Hajé restaurants, HTC Advies, Rabobank en Waste Watchers. Als culinair intermezzo zijn er kookdemonstraties van Rational.

Awards

Ook de awards ontbreken op deze Horecava-editie niet: zo zijn er de Foodservice Awards, de Hotello of the Year award en de Hollands Best Delivery Chef 2021. Voor deze laatste wedstrijd moeten deelnemers een gerecht bereiden én bezorgen bij een kritische jury. Aanmelden kan nog tot 10 januari.

De Expert

‘De Expert’ is het podium waar leveranciers laten zien welke oplossingen ze hebben voor horecaondernemers. Deelnemers zijn onder andere Lightspeed, Harol, Satelliet, Stylepoint, Takeaway en Verstegen. Leveranciers met food- en drinksproducten zoals Nestlé en Ardo doen mee aan ‘De Tasting’. Bezoekers kunnen hiervoor vooraf een tastingbox bestellen. Daarnaast zijn er bedrijven die zich online in ‘De Business’ presenteren.

De Trainer

Bij ‘De Trainer’ zijn tutorials te zien over ondernemersvaardigheden en spirits. De sessies ‘365Dagensuccesvol’ gaan over persoonlijke groei én helpen om perspectief te blijven zien. Voor persoonlijke ondernemersvragen zijn er de Kennisdesks. Innovatie is te vinden bij stage De Start-up waar nieuwe bedrijven hun elevator-pitch houden.

Ticket bestellen

Professionals uit de wereld van eten, drinken en buitenshuis slapen hebben op uitnodiging gratis toegang tot het virtuele event. Anders bedraagt de ticketprijs € 55,-. De verkoop start op 7 januari 2021 via horecava.nl.