De campagne bestaat uit een advertentiecampagne in horecavakbladen en het uitgeven van vier magazine 'Groots Handelen' voor de horecaondernemer waarin de adviesfunctie van de groothandel daadwerkelijk vorm en inhoud krijgt. Het eerste nummer van 'Groots Handelen' wordt eind mei aan de horecaondernemers uitgeleverd. Dit nummer staat geheel in het teken van het organiseren van evenementen en de functie van de drankengroothandel daarbij.
GDH start promotiecampagne richting horeca
De Vereniging van de Nederlandse Groothandel in Dranken en Horecabenodigheden (GDH) start 28 mei met een branchepromotiecampagne. Hoewel de GDH ...
Krijg het beste van Misset Horeca in je mail
Misset Horeca houdt ambitieuze ondernemers op de hoogte van alle actuele ontwikkelingen in de horecabranche. Schrijf je nu in voor de Misset Horeca-nieuwsbrief en ontvang gratis het actuele horecanieuws, praktische tips en adviezen op het gebied van ondernemerschap.
