DWBH Group realiseert spectaculaire launch voor Kawasaki Motors

De DWBH Group heeft in Munchen de introductie van de nieuwe 2005 modellen van Kawasaki Motors naar de Europese pers verzorgd.

De opdracht van Kawasaki Motors aan DWBH was om een levendige en interactieve presentatie te realiseren waarbinnen de product en merkwaarden gevisualiseerd en bijna tastbaar zouden worden.

Na Milaan vorig jaar werd de presentatie dit jaar gehouden in Munchen. Hier werden in twee groepen 1200 mensen ontvangen in een speciaal voor deze introductie gebouwd theater. Op een ongekend groot scherm van 9 x 12 meter werden de speciaal voor deze introductie vervaardigde productfilms vertoond. Na afloop van de individuele productfilms kwam het filmscherm tot leven. Op verassende wijze gingen een voor een de ‘onzichtbare’ garagedeuren in het filmscherm open waaruit de modellen die op dat moment besproken werden spectaculaire het podium opreden. Vervolgens sloot de garagedeur en werden de technische details behandeld om zodoende het volgende model te presenteren.

Dat Kawasaki hoge verwachtingen had van deze productlaunch bleek uit de topdelegatie die vanuit Japan afgereisd was naar Munchen. Een mooi compliment voor de DWBH Group kwam van Mr. Morita zelf (president ceo Kawasaki Motors), na afloop was hij zeer te spreken over de wijze waarop de DWBH Group de strategische uitgangspunten van Kawasaki Motors had vertaald naar de launch. “The best Kawasaki Press presentation ever”.

DWBH Group BV is een strategisch reclame en evenementenbureau waar met veel vakkennis en plezier gewerkt wordt aan het creëren en organiseren van uiteenlopende grenzeloze vormen van communicatie. Communicatieopdrachten waarbij geen medium geschuwd wordt. Communicatie in beeld en beleving. Kijk voor meer informatie op www.dwbh.nl

Onderwerpen beheren

Mijn artikeloverzicht kan alleen gebruikt worden als je bent ingelogd.