De meer dan tweehonderd koffiezaken die door hun brander en/of groothandel zijn aangemeld voor de eerste editie van de Misset Horeca Koffie Top 100, maken kans op de publieksprijs. Deze gaat naar het bedrijf dat het populairst is onder het publiek. De prijs staat los van de Koffie Top 100, deze ranglijst wordt door een vakjury bepaald.
Consumenten kunnen stemmen op hun favoriete zaak via een speciale Facebook-pagina: Facebook.com/KoffieTop100. Alle ranglijstkandidaten krijgen raamstickers en tafelkaartjes om hun gasten te wijzen op de publieksprijs.
Onder de mensen die een stem uitbrengen, wordt een baristaworkshop verloot van Friesche Vlag, de hoofdsponsor van de eerste Misset Horeca Koffie Top 100. Deze verschijnt 14 september als een speciale uitgave van Misset Horeca. De winnaars worden gehuldigd tijdens een speciaal event, dat plaatsvindt op 10 september.
Klik hier voor meer informatie over de Misset Horeca Koffie Top 100.