Grolsch wil Zuid-Afrika veroveren

Grolsch wil Zuid-Afrika veroveren

SABMiller investeert 4 miljoen dollar (2,6 miljoen euro) om Grolsch als premiumbier te promoten op de Zuid-Afrikaanse markt. Doel van de grootschalige ...

De campagne is ondermeer gericht op het openen van de beugelfles, die ook in de Zuid-Afrikaans markt wordt gezet. De beugel en de groene 33 centiliterfles moeten vanaf 23 juni verkrijgbaar zijn in Zuid-Afrika, en worden geïmporteerd vanuit Nederland.

‘De lancering van Grolsch in Zuid-Afrika is een spannende eerste stap van SABMiller om van Grolsch een echt wereldmerk te maken’, aldus Ronald van Amerongen, International Brand Director Grolsch. ‘Zuid-Afrika is van oorsprong de thuismarkt van SABMiller en een snel groeiende consumentenmarkt voor premium bier. Deze grootschalige Grolsch-lancering is de eerste in een reeks om Grolsch overal ter wereld beschikbaar te krijgen.’

Meer berichten over Grolsch:

Onderwerpen beheren

Mijn artikeloverzicht kan alleen gebruikt worden als je bent ingelogd.