‘Je presenteert ze met vier stuks de stokjes omhoog in een glazen kelkje met droogijs. Door op het ijs water te gieten krijg je een misteffect. De ijsjes krijgen we gratis aangeleverd. Per vier verkopen we ze voor €6,-. Unilever wil met consumptie-ijs het terras op.’ Het loopt overigens nog niet storm, maar het is dan ook een proefproject.
Winnaar vorig jaar Magnum-proeftuin

De Boterlap in Harderwijk dient als proeftuin voor de verkoop van Magnum Handijsjes. Dat meldt eigenaar Gert Boonen,: 'Wij zijn ondekt, zelfs door de ...
De beste voorbereiding op het terrasseizoen
Van maart t/m juni gaan mystery guests en vakjuryleden – ervaren horecaondernemers en oud-winnaars – op pad om honderden terrassen te bezoeken.Ze letten op alles wat telt voor je gasten: hoe word je welkom geheten, is het terras netjes, hoe goed kent het team de kaart? Na afloop krijg je een helder rapport met scores en tips waar je echt wat aan hebt. En natuurlijk maken we de 100 beste terrassen bekend tijdens een knallende uitreiking!
Krijg het beste van Misset Horeca in je mail
Misset Horeca houdt ambitieuze ondernemers op de hoogte van alle actuele ontwikkelingen in de horecabranche. Schrijf je nu in voor de Misset Horeca-nieuwsbrief en ontvang gratis het actuele horecanieuws, praktische tips en adviezen op het gebied van ondernemerschap.
