Chagrijnig personeel grootste terrasergernis

Chagrijnig personeel grootste terrasergernis

Chagrijnig personeel is de grootste ergernis voor de mystery visitors van de Terras Top-100. Dat vertelden twee juryleden van de prestigieuze ...

De juryleden werden met de rug naar het publiek toe ondervraagd door dagpresentator Milo Berlijn. Naast hun grootste ergernis lieten ze verder weten positief te zijn wanneer horecazaken rein zijn en vriendelijkheid hoog in het vaandel hebben staan.

‘We kijken naar de kwaliteit van de dienstverlening, niet naar de prijs van de terrasdrankjes. Het gaat om vriendelijkheid, om een goed kop koffie en goede stoelen. Dan blijf je langer op een terras zitten’, aldus een van de mystery visitors.

» Bekijk hier een fotoreportage van het Terras2.0 Event

Meer nieuwsberichten over het event:

De beste voorbereiding op het terrasseizoen

Van maart t/m juni gaan mystery guests en vakjuryleden – ervaren horecaondernemers en oud-winnaars – op pad om honderden terrassen te bezoeken.Ze letten op alles wat telt voor je gasten: hoe word je welkom geheten, is het terras netjes, hoe goed kent het team de kaart? Na afloop krijg je een helder rapport met scores en tips waar je echt wat aan hebt. En natuurlijk maken we de 100 beste terrassen bekend tijdens een knallende uitreiking!
Onderwerpen beheren

Mijn artikeloverzicht kan alleen gebruikt worden als je bent ingelogd.