WE-shop is het nieuwste concept van Avenance Nederland. Na gewezen successen van deze formule in Frankrijk – het land van moedermaatschappij Elior – is besloten om dit concept op de Nederlandse markt te introduceren. De oorspronkelijke naam van het concept, Oui-shop, is aangepast in de hier meer gangbare naam WE-shop.
De WE-shop (65 m2) binnen ROC Aventus bevat een uitgebreid assortiment aan food- en non-foodproducten. Naast frisdranken, warme dranken, snacks, salades en sandwiches, zijn er bijvoorbeeld ook tijdschriften, syllabi, cosmetische artikelen, gadgets en kantoorartikelen te verkrijgen. In de door Zwaag Interieur ingerichte winkel is bovendien ruimte voor een f&b concept van Avenance; het Philéas café. Hier kan de gast (lees: ± 8500 studenten) terecht kan voor rijkelijk belegde baguettes of een kopje koffie.
Avenance: 'Een unieke combinatie van een locatie waar gasten terecht kunnen voor een vaste eet- en drinkgelegenheid, take-away producten en een veelzijdige retailshop'. Op de foto (v.l.n.r.): Serge Zeelenberg (Divisie Directeur Avenance Nederland), Heimen van Andel (Voorzitter College van Bestuur ROC Aventus) en Paul Wortelboer (Algemeen Directeur Avenance Nederland)