Nieuwe naam en logo voor Haagse partycateraar

Nieuwe naam en logo voor Haagse partycateraar

Boenk & de Groot heet sinds maandag 2 maart Boenk. Het partycateringbedrijf uit Den Haag heeft ook een nieuwe huisstijl geïntroduceerd. De Haagse ...

De eigenaren Karlien de Jonge en Fred Weerdenburg hebben gekozen voor een pakkende pay-off: Catering met karakter. Ze lieten Hufffnagel, wethouder City marketing, symbolisch de laatste hand leggen aan het nieuwe logo van Boenk. Een klassieke B in oranje en een modern geschreven Boenk in bruin eronder is het resultaat van ruim een jaar van voorbereidingen.

De statige Haagsche Sociëteit de Vereeniging was voor de lancering geheel in stijl aangekleed met fraaie oranje bloemen en bijpassend meubilair. Alle gasten kregen een puzzelstuk met een deel van het nieuwe logo en konden op een 2 meter hoog bord het eindresultaat vormen. De Jonge over de nieuwe naam: 'We zijn een bedrijf uit Den Haag, maar dan zonder de Haagsche bluf maar met karakter, geen dubbele naam dus.'

Geen geld

Bediening, koks en salesmedewerkers van Boenk, catering met karakter hadden zich inmiddels omgekleed en serveerden met trots de gasten een glas oranje gekleurde Champagne in hun nieuwe werkkleding dat uiteraard voorzien is van het nieuwe logo. De eigenaren vertelden dat toen zij Boenk & de Groot 6 jaar geleden overnamen van de toenmalige eigenaar Ben Boenk niet de financiële mogelijkheden hadden het logo en de naam meteen naar hun hand te zetten.

Chefkok Sylvester Wielenga en zijn team verraste het publiek met diverse huisbereide hapjes. Ook werd er nog een klassieker van Boenk geserveerd: kleine puntzakjes friet met zuurvlees. Alle gasten werden uitgezwaaid door twee charmante dames die hen het eerste nieuws met karakter overhandigden en een 'boodschappentas' met oranje bospeentjes en biologische producten om zelf een wortelcake te bereiden.

Meer party- en eventcatering nieuws:

Onderwerpen beheren

Mijn artikeloverzicht kan alleen gebruikt worden als je bent ingelogd.