'In 2010 zal de omzet zeker 20 miljoen euro gaan bedragen', zei general manager Allard Jaring, general manager Albron Creations, voor de camera van Misset Catering. Daar zorgen grote contracten voor als de Nijmeegse Vierdaagse, Breda Hippique, Paleis Soestdijk en uiteraard het Holland Heineken House.
Maar Albron Creations heeft niet voor niets als subtitel 'Home & Event Cooking'. Ook de kleine partijtjes moeten voor inkomsten zorgen, zo zei Jaring tijdens de presentatie in het schitterende Menno Kroon's Atelier in Cothen. 'De Kaart van..' is de basis van Albron Creations. Deze is samengesteld door de beste koks van Albron die bijeen werden (en worden) geroepen voor een potje Jam Cooking.
Die kaart wisselt twee keer per jaar. 'Net als in de mode, een soort voor- en najaarscollectie', grapte presentator Humberto Tan. Die mocht samen met Albron's commercieel directeur Jolanda Lam, Jaring en trendteller René Boender (v.l.n.r.) het glas heffen. Nadat de nieuwe naam én het logo onthuld waren.
Zie ook video-verslag presentatie Albron Creations Home & Event Cooking.
Meer party- en eventcatering: