Gerard Joling nieuw gezicht van Remia

Gerard Joling nieuw gezicht van Remia

Zanger en presentator Gerard Joling wordt het nieuwe uithangbord van Remia. De populaire artiest gaat met de kreet 'Niemand zegt nee tegen Remia' de ...

De slogan van de sausgigant luidt: 'Remia, altijd een feest'. Dat de sauzen van Remia garant staan voor een feestje moet de populaire artiest gaan bewijzen. Hij heeft een contract afgesloten dat minimaal twee jaar loopt, meldt de sausfabrikant in een persbericht.

Vanaf volgende maand zal Joling zijn te zien in Tv-reclames. De zanger gaat ook de producten van Remia in de foodservicebranche promoten. Hoe die acties eruit komen te zien is nog niet bekend.

Joling heeft er zin in, zegt hij in het persbericht van Remia. ‘Hoewel ik steeds meer als presentator actief ben, schuilt in mij toch vooral een feestganger. Ik blijf het enig vinden om mijn publiek te vermaken dus toen Remia naar mij toe kwam dat zij twee jaar lang feest willen gaan maken was het snel rond. Het reclamebureau heeft een hilarische campagne bedacht waar ik het publiek graag mee verras. En zeg nou zelf: niemand zegt toch nee tegen Remia?’

Bert de Smit , marketing manager bij Remia, had eerst bedenkingen om Joling te strikken. Moest dat vertrouwde puur Nederlandse merk Remia zich verbinden aan Gerard Joling? ‘Direct bij de eerste ontmoeting was het al zo lachen dat het wel een feestje móet worden. Gerard blijkt ook nog eens een echte liefhebber van onze producten te zijn dus we hebben er het volste vertrouwen in.’

Samen met collega Gordon speelde Joling eerder in reclames van onder meer Knorr en C1000

Onderwerpen beheren

Mijn artikeloverzicht kan alleen gebruikt worden als je bent ingelogd.