KRNWTR wil KHN aansporen tot kraanwateradvies

KRNWTR wil KHN aansporen tot kraanwateradvies

De actie op Facebook om meer kraanwater te schenken in de horeca heeft al meer dan 16.000 'likes' opgeleverd. KRNWTR wil kraanwater in de kaart zetten en zoekt met de actie fans om vakorganisaties als Koninklijke Horeca Nederland (KHN) aan te sporen hun leden te adviseren kraanwater op de kaart te zetten.

‘Door kraanwater een merk te maken, verbeteren we het imago waardoor kraanwater beter kan concurreren met bronwatermerken als Spa Blaauw en Aqua Panne. Kraanwater is namelijk minstens zo lekker als bronwater’, aldus Tom Niekamp van KRNWTR.

Op Facebook steunen inmiddels ruim 16.000 mensen de oproep voor kraanwater in de horeca. Niekamp: ‘Verder houden we een kraanwaterkaart bij waarop alle horecazaken staan die kraanwater schenken. Op dit moment zijn dat er 1.300’.