Teun Verheij zag verslagenheid

Teun Verheij zag verslagenheid

Albron heeft haar outlets op de Vierdaagse opgeruimd. Direct na de persconferentie werd het besluit genomen om geen food & beverage meer te verstrekken op het start- en finishterrein in Nijmegen. Directievoorzitter Teun Verheij was aanwezig. 'Ik zag de verslagenheid bij alle betrokkenen.

Albron is sponsor van het grootste wandelsportevenement ter wereld en catert in diverse outlets op het start- en finishterrein in het centrum van Nijmegen. Op de zogeheten Wedren was in de grote Albron-tent gisteren de persconferentie van de marsleiding. 'We hebben toen besloten om na vier die middag te stoppen met het verstrekken van food en beverage', vertelt Verheij aan Misset Catering. 'Ik hou me nog niet echt bezig met hoe groot de financiële strop is. Met goed weer win je wat en met slecht weer verlies je wat, dat hoort ook bij dit evenement', aldus de CEO.

Volgens Verheij (in het midden tussen de directeuren Peter Visscher, links, Jouke van der Veer) en heeft de organisatie een verstandige beslissing genomen om de Vierdaagse af te gelasten. 'Onze medewerkers zagen op dag 1 dat veel meer mensen dan voorgaande jaren er compleet doorheen zaten.' Zelf was Verheij gisteren aanwezig op de Wedren. 'Ik was zelf getuige van de verslagenheid bij alle betrokkenen. De organisatie verdient dit niet. En ik ben trots op m'n medewerkers die er het beste van hebben gemaakt.'

Zie ook Cateringnieuws rondom Vierdaagse