John Flux en Gerard Harzevoort timmeren al jaren aan de weg met The Place To Be De Erven. Op een vooruitstrevende manier onderscheiden ze zich van de markt. Ze laten zien hoe het spel met de consument gespeeld kan (of moet) worden. Dat is niet alleen goed voor het imago van hun eigen bedrijf maar ook voor van de hele branche. Daarvoor worden ze beloond met de Ad van Geloven Imago Award.
In hun communicatie maken ze volop gebruik van nieuwe media. Hun ‘Twittersnack' is daarvan een voorbeeld. Binnen de muren van het bedrijf communiceren ze middels narrowcasting.
In het kader van duurzaamheid zijn deze ondernemers ook vooruitstrevend: verantwoord frituren, groene stroom, duurzaam gas, led-verlichting, een hoog rendement bakwand en ze maken gebruik van groen label koel/vriescel.
De andere genomineerden voor deze Award waren Snacksalon Het Middelpunt in Wezep onder meer vanwege de duurzame ‘groene’ nieuwbouw en Restaria Den Doel in Bladel vanwege duurzame initiatieven zoals het instellen van een inzamelpunt voor oud frituurvet.