Horeca vreest personeelstekort in de zomer
De horeca vreest aankomende zomer een tekort aan personeel als de café's en restaurants weer open mogen. Door de langdurige sluiting van horecabedrijven heeft veel personeel de sector verlaten. Volgens de Stichting Vakbekwaamheid Horeca (SVH) waren er voor de coronacrisis 466.000 mensen werkzaam in de horeca.









