Veel publiciteit voor Cafetaria Top 100 bedrijven

Veel publiciteit voor Cafetaria Top 100 bedrijven

Cafetaria's in de top 100 weten veel publiciteit te genereren. Ze verschijnen veel in lokale media, zoals nieuwsbladen en regionale dagbladen. Enkele ...

Cafetaria Top 100-winnaar De Schelp heeft over media-aandacht niet te klagen. Het bedrijf van Theo Norder is zelfs al te zien geweest in een reportage van Omroep West.  Daarin vertellen ook gasten waarom ze De Schelp een topbedrijf vinden.

Omroep Flevoland besteed in een reportage aandacht aan het relatief grote aantal cafetaria's uit deze provincie dat de Top 100 weet te halen. Uiteraard met provinciewinnaar The Placet o Be De Erven.Er staan ook  berichten in de regionale pers.

Friet van Piet in Groningen is te  zien in een reportage van de regionaal Groningse zender OogTv. Daar vertelt Ad van Geloven Imago Award-winnaar Marco Agema nog eens wat hij aan maatschappelijk verantwoord ondernemen doet.

Tv Schijndel is er trots op dat twee bedrijven uit deze plaats de Top 100 haalden. Ze filmden zelfs tijdens de uitreiking. Hoogste nieuwe binnenkomer de KomEet van Katja en Stefan van Oss en 't Stamhuijs van Claudia Steenbakkers en Marijn Tilburgs worden uitgebreid geportretteerd.

Facebook

Social media spelen een steeds grotere rol in het contact met de gast. Veel cafetaria's spelen op hun Facebook pagina in op de Top 100. Alida's Smulpaleis heeft bijvoorbeeld 264 likes gekregen op het winnen van de Publieksprijs. Ook andere berichten worden volop geliked.

Onderwerpen beheren

Mijn artikeloverzicht kan alleen gebruikt worden als je bent ingelogd.