De GfK Out-of-Home Formule Awards is een initiatief van marktonderzoeksinstituut GfK en Out of Home Shops. Zij verrichtten een grootschalig consumentenonderzoek waarin organisaties en formules door hun gasten werden beoordeeld op meerdere aspecten, waaronder prijs, kwaliteit en gastvrijheid. Formules in de segmenten ‘shopperhoreca’, ‘leisure’, ‘on the move’, ‘catering’ en ‘fastservice’ maken kans op de prijs.
Strijd om 'Beste Horeca-formule Nederland'

Doppio Espresso, IKEA en Bagels & Beans zijn genomineerd in de GfK Out of Home Formule Awards. Zij strijden in de categorie Shopperhoreca om de titel 'Beste Horeca-formule Nederland'. De awards worden donderdag 25 juni uitgereikt.
Krijg het beste van Misset Horeca in je mail
Misset Horeca houdt ambitieuze ondernemers op de hoogte van alle actuele ontwikkelingen in de horecabranche. Schrijf je nu in voor de Misset Horeca-nieuwsbrief en ontvang gratis het actuele horecanieuws, praktische tips en adviezen op het gebied van ondernemerschap.



