Award zorgt voor publiciteit

Award zorgt voor publiciteit

Het winnen van een Misset Catering Award kan, zoals eerder gemeld, zorgen voor een verhoging van de omzet. De ervaringen van twee winnaars van vorig jaar wijzen dat uit. Daarnaast levert een overwinning publiciteit op.

Dat een Misset Catering Award publiciteit oplevert ondervond Hans Everse, chefkok bij Cleijenborch CulinaiR in Colijnsplaat, waar ze koken voor ouderen. De Zeeuw won in de categorie Meest innovatieve concept.

Stroomversnelling
Direct na de uitreiking hing een verslaggever van de PZC al aan de telefoon om zijn reactie op te tekenen, zo gaf Everse aan in Misset Catering. ‘De Misset Catering Award heeft het hele gebeuren rondom Zilt-E (de inzending van Everse, red) in een stroomversnelling gebracht. Het bracht erkenning en waardering. Dat is het voordeel als je op zo’n podium mag staan.’

Prachtig gala
Over de avond zelf zegt hij: ‘Het was een soort gala, prachtig aangekleed, mooi om daar onderdeel van te zijn.’

Twijfel niet
Everse heeft een paar tips voor deelnemers. ‘Twijfel niet. Wees overtuigd van je product of van jezelf. Wees trots. En probeer je enthousiasme en je kennis te delen. Wij Nederlanders, maar vooral wij Zeeuwen, zijn vaak te terughoudend. Neem van mij aan: dat is helemaal nergens voor nodig. Kijk naar de grote A-merken met hun campagnes. Zijn die bescheiden? Ik dacht het niet. En ze komen er ver mee.’ Klik hier voor aanmelden.