Enquête: Misset Horeca onderzoekt effect van crisis op horecamedewerker

Enquête: Misset Horeca onderzoekt effect van crisis op horecamedewerker

De coronacrisis heeft enorme impact op horecabedrijven, maar minstens zo veel op de mensen die daar werken. Misset Horeca onderzoekt in samenwerking met ABN AMRO en Hotel Management School Maastricht middels een enquête hoe het met de horecaprofessionals in Nederland gaat.

Met het onderzoek willen we achterhalen welke effecten de coronacrisis heeft op mensen die in de horeca werken: voel je je gewaardeerd en ondersteund? Trots op je sector? En hoe kijk je aan tegen de periode na de aanstaande heropening?

Hoe meer horecaondernemers en horecamedewerkers de enquête invullen, hoe relevanter de uitkomsten zijn. De analyse van de enquête, die uit 15 meerkeuzevragen bestaat, wordt uitgevoerd door ABN AMRO en Hotel Management School Maastricht.

Uiteraard gaan we volledig anoniem met de antwoorden om. klik op de knop hieronder om naar de enquête te gaan.

enquête


Schrijf gratis in voor thema updates

Misset Horeca stuurt regelmatig updates per mail over belangrijke thema's voor de horeca-ondernemer: interieur voor je zaak, horecapersoneel, terras, koffie, bier en ook voor starters in de horeca heeft Misset Horeca een update. De nieuwsbrieven bevatten trends, kennisartikelen, nieuws, handige tips en inspiratie van collega's.

Schrijf je gratis in!