De Foodhall Scheveningen is een project van horecaondernemer Won Yip. Met bekende (lokale) foodondernemers en spannende nieuwkomers is er een ruime keuze voor bezoekers van de Foodhall Scheveningen. De Foodhall Scheveningen presenteert achttien wereldse keukens, waaronder de hamburgers van Diego’s uit Rotterdam en de bitterballen van de Ballenbar uit Amsterdam. Ook staat het concept Frietlab op de site vermeld, maar het is niet zeker of die zal openen.
Friet, churros en vlees op een stokje
Desondanks wordt er wel friet gemaakt in Foodhall Scheveningen, bij steakhouse De Resident. Verder zijn er churros bij Churros & More en friet bij steakhouse De Resident. Nieuwe concepten zijn Meat on a Sitck, Saigon Streetfood en Dim Sum bij Wan Tasem.
Nieuwe hotspot van Scheveningen
De Noordboulevard heeft afgelopen maanden een metamorfose ondergaan en moet de nieuwe hotspot van Scheveningen worden. Geheel in lijn met de bouwstijl van het Kurhaus is de Foodhall Scheveningen een eyecatcher in het straatbeeld. De hal is geïnspireerd op de sfeer van een levendige markt.
Extra groot terras
Door de plaatsing van de stands aan de zijkanten is er genoeg ruimte om volgens de RIVM-richtlijnen een gerecht bij een van de achttien foodstands te bestellen. Bovendien zorgt het ventilatiesysteem met honderd procent buitenlucht voor een continue toevoer van frisse lucht. Ook het extra grote terras met uitzicht op zee zorgt ervoor dat gasten de RIVM-richtlijnen kunnen volgen.