Vakmedianet en @FoodClicks gaan samenwerken

Vakmedianet en @FoodClicks gaan samenwerken
Ruud Bakker, CEO Vakmedianet (links) en Steffen van Beek, uitgever van @FoodClicks.

Vakmedianet, uitgever van onder meer Snackkoerier, Misset Horeca en Misset Catering, gaat samenwerken met @FoodClicks. Hierdoor ontstaat een krachtig mediaplatform voor de totale foodsector.

@FoodClicks richt zich als crossmediaal platform op de totale markt van eten en drinken buitenshuis. De lezersdoelgroep is heel divers. Het strekt zich uit van cafetariaondernemers tot tankstationhouders en van f&b-managers in attractieparken tot mensen in de school- en bedrijfscatering.

Alles op de voet gevolgd

De titels van Vakmedianet hebben nummer 1-posities binnen de belangrijkste kanalen van de food- en horecasector. Naast Snackkoerier, Misset Horeca en Misset Catering, heeft Vakmedianet ook Distrifood en Foodmagazine onder zijn hoede. Door de samenwerking met @FoodClicks worden alle ontwikkelingen ‘at home’ en ‘out-of-home’ op de voet gevolgd.

Antwoord op blurring

Consumenten denken niet meer in aparte kanalen. Bovendien schuiven de retail-  en horecamarkt steeds vaker naar elkaar toe (blurring). Ruud Bakker, CEO van Vakmedianet en uitgever Steffen van Beek van @FoodClicks zien de samenwerking als een helder antwoord op die marktontwikkelingen. Voor beide partijen betekent de samenwerking een bundeling van veel expertise en duidelijke versterking van de marktpositie binnen de zakelijke informatie over de foodsector.

Ontwikkelen van nieuwe initiatieven

Uitgever en hoofdredacteur Steffen van Beek gaat zich richten op de content van @FoodClicks. Vakmedianet neemt de marketing en sales ter hand. Daarna worden nieuwe samenwerkingsverbanden onderzocht. Van Beek gaat zich bezighouden met het opzetten en ontwikkelen van nieuwe initiatieven binnen de foodservicemarkt.

Onderwerpen beheren

Mijn artikeloverzicht kan alleen gebruikt worden als je bent ingelogd.