Vanreusel schenkt op Nationale Frikandellendag €18.500 aan goede doel

Vanreusel schenkt op Nationale Frikandellendag €18.500 aan goede doel
Paul-Emmanuel Vanreusel en Hanneke Verburg (ceo Make-A-Wish Nederland)

Voor het tweede jaar op rij schenkt Vanreusel een bedrag aan Make-A-Wish Nederland door middel van haar campagne met de Frikandel XXL. Dat maakt het bedrijf bekend op de Nationale Frikandellendag.

Hoe meer Frikandellen XXL er worden gegeten hoe hoger de donatie. 'We houden de scores bij in het aantal km’s dat we hebben verkocht. In 2020 liep de teller op tot 740 km, goed voor een bedrag van € 18.500', aldus Maurice de Kroon, marketing manager bij Vanreusel.

'En ook in 2021 gaan we hier mee door. We willen graag alle horecaondernemers (en consumenten) enorm bedanken die hier hun steentje aan hebben bijgedragen.'

Bekijk hieronder de video van de uitreiking: