Starbucks opent deuren in Westfield Mall of the Netherlands

Starbucks opent deuren in Westfield Mall of the Netherlands

Starbucks opent vrijdag 30 april de deuren van haar nieuwste locatie in Nederland in de gloednieuwe Westfield Mall of the Netherlands - het grootste overdekte winkelcentrum van Nederland in Leidschendam. Tijdens de opening ontvangen de eerste 50 gasten een goodiebag om het shopplezier mee te starten. De 100 klanten die daarop volgen ontvangen een Starbucks reusable hot cup die bij gebruik €0,30 korting geeft bij elk Starbucks bezoek in Nederland.

De opening van een nieuwe Starbucks is goed getimed: de winkels zijn sinds 28 april weer vrij toegankelijk, zonder winkelafspraak. De nieuwe Starbucks bevindt zich centraal in het winkelcentrum en heeft een ruimtelijke en artistieke design. Voor gasten zijn wifi en USB-poorten beschikbaar.

Alice Theunissen, Starbucks Nederland zegt: ‘Na een turbulent jaar zijn we ontzettend blij om weer te mogen doen waar we het allerbest in zijn – klanten ontvangen en verblijden met onze unieke koffie-beleving. We kunnen we niet wachten om bezoekers te verwelkomen in onze veilige winkelomgeving.’

De nieuwe Starbucks is geopend van 10:00 tot 20:30 op maandag, van 09:00 tot 20:30 op dinsdag tot en met zaterdag en op zondag van 11.00 tot 18.30.

Westfield Mall of the Netherlands

Eerder openden in Westfield Mall of the Netherlands al andere bekende horecaconcepten als Anne&Max, Manneken Pis enDunkin. Ook The Entourage Group heeft er drie outlets:The Butcher (burgers), Toni Loco (pizza) en Caffeïne Bar (koffie).

Starbucks

Koffieketen Starbucks startte in 1971 met een eerste winkel in Seattle. Vorige maand vierde het bedrijf haar 50e verjaardag. In Nederland is Starbucks sinds 2007voor het grote publiek beschikbaar. Toen opende de eerste vestiging op Schiphol, waarna de expansie in Nederland hard ging.Inmiddels telt de franchiseketen ruim 70 locaties in Nederland.