Dj Mattie Valk promoot Bram Ladage-kerstbal: 'Een heus collectors item'

Dj Mattie Valk promoot Bram Ladage-kerstbal: 'Een heus collectors item'

Dj en Rotterdammer Mattie Valk speelt de hoofdrol in de decembercampagne van Bram Ladage. Wie bij één van de 38 locaties van de franchiseorganisatie een 'Bram', een snack naar keuze en een drankje bestelt, ontvangt een exclusieve Bram Ladage-kerstbal.

‘Chic dineren? Echt genieten kan ook gewoon bij Bram. Pak in de decembermaand bijvoorbeeld lekker uit met een Brammetje, kroket of kaassoufflesse en een milkshake toe’, zo kondigt Bram Ladage de kerstactie aan.

Brams driegangenmenu

Wie een ‘driegangenmenu’ - drie items - afhaalt bij één van de 38 vestigingen, krijgt de exclusieve Bram Ladage-kerstbal gratis. En het enthousiasme is groot, zo laat directeur Robin Dijkstra weten. ‘We hebben nog niet eerder een actie gedaan die zoveel interactie oplevert.’

Het bedrijf krijgt veel foto’s toegestuurd van mensen die de bal in de boom hebben hangen. ‘Het is echt een collectors item geworden. Onze eerdere actie met de speciale mutsen leverde al veel positieve reacties op en dat is nu weer het geval. Zeker in deze tijd vinden we het een mooie manier om onze ‘Brambassadeurs’ te danken voor hun steun.’

Dj Q Music

Het bedrijf kwam bij de dj van Q-music terecht vanwege de gemene deler. Dijkstra: ‘Bram Ladage staat voor authentiek, echte patat, persoonlijke aandacht en transparantie. Kenmerken die ook passen bij de manier waarop Mattie Valk radio maakt. We hebben hem benaderd en hem de ruimte gegeven om zijn eigen ideeën erop los te laten.’

Het uiteindelijke thema: wat als radio echt persoonlijk wordt (zie video). ‘Het combineert het gevoel van Kerst en een moderne manier van communiceren, namelijk door middel van video.’