Daar waren de initiatiefnemers van het nieuwe vakblad Godfried van der Lugt (o.m. ex-Bacardi-Martini) en Marcel Schlaman (NewsCafé in Groningen) al dolenthousiast over. Een Nederlandse versie was een logisch gevolg en volgens hen is er vraag naar en ruimte voor.
Theme:nl wordt vier keer per jaar (oplage: 5000) verspreid in wat zij noemen ‘het topsegment van de hospitality industrie’. De uitgever in Engeland, Mondiale, heeft samen met Van der Lugt en Schlaman een Nederlandse divisie opgezet. Ze kondigen verder het relatie- en belevingsevent bar:nl aan, op 6 en 7 april in de Amsterdam Convention Factory. Ook brengt Mondiale Nederland na de zomer een databank uit met daarin alle mogelijke gegevens van de Top-1000 van vooraanstaande (natte) horecabedrijven, genaamd centro:nl.
Daar waren de initiatiefnemers van het nieuwe vakblad Godfried van der Lugt (o.m. ex-Bacardi-Martini) en Marcel Schlaman (NewsCafé in Groningen) al dolenthousiast over. Een Nederlandse versie was een logisch gevolg en volgens hen is er vraag naar en ruimte voor.
Theme:nl wordt vier keer per jaar (oplage: 5000) verspreid in wat zij noemen ‘het topsegment van de hospitality industrie’. De uitgever in Engeland, Mondiale, heeft samen met Van der Lugt en Schlaman een Nederlandse divisie opgezet. Ze kondigen verder het relatie- en belevingsevent bar:nl aan, op 6 en 7 april in de Amsterdam Convention Factory. Ook brengt Mondiale Nederland na de zomer een databank uit met daarin alle mogelijke gegevens van de Top-1000 van vooraanstaande (natte) horecabedrijven, genaamd centro:nl.