Opvallend is de stijging van Red Bull dat tot dusver al meer jongerenevenementen sponsorde dan het hele vorige jaar. De energiedrank staat derde in de lijst.In de ranglijst van merken staan de niet-alcoholische dranken bovenaan. Deze categorie is bij nagenoeg 100 jongerenevenementen betrokken. De tweede positie wordt ingenomen door de categorie bier met 83 evenementen. Derde staan de dagbladen.
Bijna de helft van het totale aanbod aan jongerenevenementen behoort tot de categorie muziek- en dancefestivals. In de Jongeren Evenementen Monitor zijn 230 jongerenevenementen opgenomen. Deze evenementen trekken tenminste 5000 bezoekers waarvan minstens 25% behoort tot de leeftijdscategorie 13 – 25 jaar.
Coca-Cola grootste sponsor van jongerenevenementen
Coca-Cola is de eerste acht maanden van 2004 de grootste sponsor van jongerenevenementen.Dat blijkt uit de nieuwste Jongeren Evenementen Monitor van ...
Krijg het beste van Misset Horeca in je mail
Misset Horeca houdt ambitieuze ondernemers op de hoogte van alle actuele ontwikkelingen in de horecabranche. Schrijf je nu in voor de Misset Horeca-nieuwsbrief en ontvang gratis het actuele horecanieuws, praktische tips en adviezen op het gebied van ondernemerschap.
