Spaarsysteem om klanten te binden

Om gasten aan een horecagelegenheid te binden, ontwiep Klantkaart het elektronische spaarsysteem Shopline. Dit is een eenvoudig spaarsysteem, waarmee klanten sparen met een spaarpas, zodat ze geprikkeld worden om vaker in de horecagelegenheid terug te komen. De bijbehorende software biedt de mogelijkheid om klantgegevens op te slaan die specifiek voor de horecaondernemer belangrijk zijn. 'De

Om gasten aan een horecagelegenheid te binden, ontwiep Klantkaart het elektronische spaarsysteem Shopline.
Dit is een eenvoudig spaarsysteem, waarmee klanten sparen met een spaarpas, zodat ze geprikkeld worden om vaker in de horecagelegenheid terug te komen.
De bijbehorende software biedt de mogelijkheid om klantgegevens op te slaan die specifiek voor de horecaondernemer belangrijk zijn. ‘De Shopline pas heeft een professionele uitstraling en levert meer omzet en winst op’.
Informatie: Klantkaart, Assen, tel. (030) 210 79 86.

Onderwerpen beheren

Mijn artikeloverzicht kan alleen gebruikt worden als je bent ingelogd.