Elk jaar stelt het NBTC een speciaal thema of groot evenement centraal bij de marketing en promotie van Nederland. Eerder gebeurde dat rond het thema Water (2005) en Architectuur & Design (2004). Het nieuwste thema benadrukt volgens algemeen directeur Hans van Driem van het NBTC ,,het hoogwaardige aanbod aan festivals en het grote aanbod van gespecialiseerde, gerenommeerde podia en dans- en muziekgezelschappen van internationale allure''.
NBTC presenteert Dans en Muziek als thema 2007
Het Rembrandtjaar loopt bijna ten einde. Tijd voor het Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen om het nieuwe thema voor 2007 te presenteren: Dans ...
Krijg het beste van Misset Horeca in je mail
Misset Horeca houdt ambitieuze ondernemers op de hoogte van alle actuele ontwikkelingen in de horecabranche. Schrijf je nu in voor de Misset Horeca-nieuwsbrief en ontvang gratis het actuele horecanieuws, praktische tips en adviezen op het gebied van ondernemerschap.



