De nauwe samenwerking is een gevolg van de nieuwe eigendomssituatie van de Beurs van Berlage, de exploitatie van het hele gebouw is sinds een jaar in één hand. De exploitatie bestaat uit de verhuur van zalen voor congressen, concerten, tentoonstellingen, feesten en vergaderingen en de exploitatie van het Beurs Café.
Om de voordelen van de samenwerking nog beter tot hun recht te laten komen, zal begin volgend jaar het Amsterdamse sales-kantoor van Maison van den Boer in de Beurs van Berlage gevestigd worden. Daarmee wordt daadwerkelijk invulling gegeven aan het one-stop-shopping beleid van de Beurs van Berlage en Maison van den Boer.
Exclusiviteit
Marcel Schonenberg, algemeen directeur van de Beurs van Berlage (op de foto rechts): ‘Sinds vorig jaar hebben we alles in één hand en dat biedt veel voordelen voor onze opdrachtgevers; één telefoonnummer, één website, één contactpersoon die alles voor onze klanten regelt. De nauwe samenwerking met Maison van den Boer is een gevolg van ons gekozen beleid.’
Jeroen Enzerink, directeur Maison van den Boer (links): ‘De exclusiviteit garandeert de beste fit voor de opdrachtgever. Ook zullen wij onze kennis van de markt en onze kracht op marketinggebied bundelen om nog beter in te kunnen spelen op de wensen van de klant’.
Horecaorganisatie
In de Beurs van Berlage kunnen allerlei evenementen worden georganiseerd, ongeacht de grootte. Daarom biedt de Beurs van Berlage naast Maison van den Boer haar klanten ook de mogelijkheid om de catering door de eigen horecaorganisatie van de te laten verzorgen.
Met het eigen label, dat zich vooral richt op kleinere gezelschappen, biedt Beurs van Berlage een aanvulling op het product van Maison van den Boer. Zo wordt een passende oplossing geboden aan groepen van 10 tot 1.500 personen.
Meer 'Van den Boer' nieuws: