McDonald's maakt winnaar co-creatiecampagne bekend

McDonald's maakt winnaar co-creatiecampagne bekend

McDonalds's maakt maandag 17 september de winnaar bekend van de actie 'De Bekendste Burger van Nederland'. De volgende dag is de winnende burger vier ...

De Bekendste Burger van Nederland’ is de eerste co-creatiecampagne van de fastfoodgigant en volgens eigen zeggen succesvol.

Vier maanden lang kon op internet een eigen burger worden samengesteld. Ruim 114.000 mensen bedachten een hamburger en 744.000 Nederlanders stemden op de bedachte creaties.

Maandagmiddag maken Debbie de Wagenaar (Director Corporate Communications McDonald’s Nederland) en Martijn Krabbé de winnaar bekend. Vanaf 18 september staat de winnende creatie vier weken lang op de menukaart van McDonald’s.

Bekijk deze collectie

Menukaart

De menukaart is misschien wel het belangrijkste onderdeel van de bedrijfsvoering. Hier staat immers datgene wat je verkoopt. Hoe maak je een menukaart, wat zet je erop en welke prijzen horen daarbij? In deze collectie tips en inspiratie voor het maken van een winstgevende menukaart.

Onderwerpen beheren

Mijn artikeloverzicht kan alleen gebruikt worden als je bent ingelogd.