Simple in Utrecht verkocht: allereerste hotel voor koffie- en lunchketen Anne&Max
Restaurant en hotel Simple in Utrecht is verkocht aan twee ondernemers die in de stad al een vestiging van lunch- en koffieketen Anne&MAx hebben. Zij...
Restaurant en hotel Simple in Utrecht is verkocht aan twee ondernemers die in de stad al een vestiging van lunch- en koffieketen Anne&MAx hebben. Zij...
76 miljoen gasten besteedden het afgelopen jaar €1,1 miljard bij koffie- en lunchketens in Nederland. De gemiddelde besteding per bezoek is €15....
Willem van Oostrum begon ooit met Daen's in Utrecht als herenmodezaak. Inmiddels bestaat Daen's uit een kledingwinkel, lunchroom, plantenwinkel en...
De grootste koffieketens van Nederland scoren gemiddeld een Net Promoter Score (NPS) van +57. Bezoekers van koffieketens met een hoge NPS drinken hun...
Cut the Cake is een nieuw, hip merk dat tijdens de Horecava 2023 is gelanceerd. Hiermee kunnen horecaondernemers hun assortiment uitbreiden met...
Dagzaak The Blueberry heeft samen met 28 betrokken investeerders via crowdfunding in een week ruim 40.000 euro opgehaald om de deuren te openen van...
Het aantal koffietenten en lunchrooms is in vijf jaar tijd met bijna 27 procent gegroeid. Het aantal gespecialiseerde koffiezaken is bijna verdubbeld.
Utrechters Nienke Kroneman en Dave Kieft openden 10 jaar geleden hun eerste Bagels & Beans aan de Amsterdamsestraatweg in Utrecht en nu is het tijd...
Diego's Burgers presenteert de komende zondagen een pop-up Sweet 'n Salty. In de pop-up zaak speelt French Toast de hoofdrol.
Amsterdam is een 100 procent vegan en glutenvrij foodconcept rijker: het in Parijs populaire Wild & The Moon heeft in Amsterdam de deuren geopend van...