Misset Horeca
  • Lees 1 maand gratis
  • Inloggen
  • Actueel
  • Ondernemen
    • Nieuwe medewerker
    • Medewerker in dienst
    • Medewerker uit dienst
    • Horecabedrijf starten
    • Financieel gezond
    • Wetten & Regels
  • Eten & drinken
    • Menukaart
    • Recepten
    • Drankenkaart
    • Seizoenen en feestdagen
  • Bediening
    • Gastbenadering
    • Digitalisering
    • Hygiëne
  • Terras
  • Interieur
    • Keuken inrichten
    • Conceptontwikkeling
    • Inrichting
  • Inspiratie
  • Terras Top 100

Alles over Eijsink

  • Automatisering20 dec. 24

    Rendement verhogen in 2025? Eijsink deelt tips

    Het nieuwe jaar biedt de horeca kansen om verder te groeien, ondanks bekende obstakels zoals krappe marges en een tekort aan personeel.

  • Gastvrijheid5 dec. 23

    Maak gepersonaliseerde gastvrijheid mogelijk met 360° gastprofielen

    Als kennis macht is, wat zou je dan doen met een 360° gastprofiel? Die vraag stond centraal tijdens een hospitality-event georganiseerd door de bedrijven Mews, Afas, YourBI en Eijsink. De middag, met als thema Hotel van de Toekomst, maakte duidelijk dat hotels, door slim gebruik te maken van automatisering en data-analyse, een meer gepersonaliseerde gastervaring kunnen bieden.

  • Gesponsord
    Gesponsord
    Restaurant15 apr. 22

    Gesponsord Traditionele versus digitale terrasservice: wat willen gasten?

    Dikke kans dat jij je al haast geen terras meer kunt voorstellen zonder handhelds. En misschien is het bij jou ook al mogelijk om te bestellen en betalen via QR-codes. Maar wat vinden gasten eigenlijk van deze digitale bestelmogelijkheid? Beïnvloedt digitaal bestellen de ervaren gastvrijheid en de keuze voor een terras? Wij gingen op onderzoek uit.

  • Horeca31 mrt. 22

    Duitse groothandel Metro neemt Eijsink over

    Metro AG heeft 100% van de aandelen van Eijsink, gevestigd in Hengelo, overgenomen. Met deze aankoop ontstaat er één van de grootste bedrijven in Europa op het gebied van kassasystemen en digitalisering voor de horeca.

  • Horeca20 okt. 21

    Sligro en Eijsink helpen ondernemers efficiënter werken

    Sligro is een samenwerking gestart met Eijsink. Ze willen hiermee dat horeca en leisure efficiënter werken en winstgevendheid verhogen. De slimme tools zijn ontwikkeld door Eijsink, maar dankzij de samenwerking tussen beiden zijn er exclusieve voordelen voor Sligro-klanten.

  • Bediening26 apr. 21

    Trends in bestellen en betalen: 'De gast wil graag aan de knoppen zitten'

    Gasten willen steeds vaker zelf bepalen wanneer ze welk gerecht krijgen en op welke wijze ze wanneer afrekenen. Bestellen en betalen met een QR-code in de horeca heeft een enorme vlucht genomen. De papieren menukaart wordt in veel gevallen vervangen door een app.

Meer artikelen

  1. Terras Kickstart 2021: 'Digitale maatschappij vraagt om nieuw soort horeca'
  2. 10 ontwikkelingen die door corona zijn versneld
  3. Automatisering in de cafetaria: 7 ingrediënten voor de toekomst
  4. Terras Bootcamp: 'Laat automatisering voor je werken'
  1. Inspirium Breda geheel vernieuwd en heropend
  2. Trends in afrekensystemen: online betalen heeft de toekomst
  3. Foto's: Misset Horeca Terras Bootcamp
  • Abonneren
  • Nieuwsbrief
  • Over Misset Horeca
  • Digitaal magazine
  • Klantenservice
  • Vacatures
  • Contact
  • Adverteren

Actueel

Ondernemen

  • Nieuwe medewerker
  • Medewerker in dienst
  • Medewerker uit dienst
  • Horecabedrijf starten
  • Financieel gezond
  • Wetten & regels

Eten & drinken

  • Menukaart
  • Recepten
  • Drankenkaart
  • Seizoenen en feestdagen

Bediening

  • Gastbenadering
  • Digitalisering
  • Hygiëne

Terras

Interieur

  • Keuken inrichten
  • Conceptontwikkeling
  • Inrichting

Terras Top 100

  • Michelin
  • Gault&Millau
  • Lekker

Inspiratie

  • Restaurant
  • Café
  • Hotel

Misset Horeca is onderdeel van VMN media. Lees in ons manifest waar VMN media voor staat. Op gebruik van deze site zijn de volgende regelingen van toepassing: Algemene Voorwaarden en Privacy en Cookie beleid | Privacy instellingen